Gerrit zoekt een vakantiejob

Beste,

Met de eerste blogpost vliegen we er meteen in: Ik zoek een vakantiejob.

Terwijl ik nog steeds wacht op de resultaten van mijn examens, wordt het toch wat tijd om dringend op zoek te gaan naar een vakantiejob voor deze zomer. Ik ben beschikbaar gedurende heel de maand augustus, en de eerste helft van september. Ik zoek een vakantiejob/stage in de communicatiesector, in of rond Brussel of Overijse.

Het nuttige aan het aangename combineren zou leuk zijn, dus een vakantiejob waarbij ik iets bijleer zou mooi zijn. De geheimen van de Delhaize ken ik allemaal al.

Waarom zou u mij als jobstudent aannemen?

  • Student marketingcommunicatie EhB (volgend jaar 3e en laatste jaar)
  • Werkervaring door 6 weken stage bij Brand Activation bureau Yes Sir!
  • Ze zeggen wel eens dat ik een vlotte pen heb, en goed kan schrijven
  • Ik leer snel en werk graag
  • All-round marcomstudent

Geïnteresseerd? Vragen? Opmerkingen?

Bekijk dan zeker eens mijn cv in bijlage bij deze post, of de ‘about’ pagina van deze blog. Uiteraard kan u ook altijd antwoorden op deze blogpost, of mij mailen op gerrit.vromant@gmail.com.

Om mij te amuseren heb ik om mezelf te verkopen er meteen ook een Direct Mail van gemaakt, ook te downloaden als bijlage.

Groeten,

Gerrit Vromant

Bijlagen:

CV Gerrit Vromant 2009

DM + cv Gerrit Vromant 2009

Over Gerrit Vromant

Content Marketing Strategist & Great Content Crafter Bekijk alle berichten van Gerrit Vromant

2 responses to “Gerrit zoekt een vakantiejob

Zeg het eens

