Combo

Omdat hier de laatste weken nogal weinig op verschenen is, hier een mooie comboblogpost.

Afstudeerproject

@Karentje88 en haar kindjes: de 4 kopies van ons afstudeerproject

Karen met haar kindjes

Samen met Karen en Harmke 5 weken lang gewerkt aan ons afstudeerproject, of AP zoals het onder de studenten genoemd wordt. Het AP is een praktische oefening voor een reële opdrachtgever. Wie onze opdrachtgever was ga ik hier niet meedelen, maar denk: online, internet, couponning, social media, communicatie, …

Als ik zeg 5 weken, dan bedoel ik ook 5 weken. 5 weken (bijna) full time, van 9 tot 16u en weekendwerk (De ene al wat meer dan de andere (de andere dat ben ik)) Einduur 16u was in het begin, naarmate de deadline naderde bleven we wel vaker wat langer hangen om door te werken. Avondjes doorwerken om het document af te krijgen 1 dag voor de deadline (je weet maar nooit) en uiteindelijk het dossier toch pas 1 uur voor de deadline indienen. Wat een timing.

Zo een dossier is natuurlijk nooit helemaal af maar ik denk wel dat het resultaat er mag wezen. 187 pagina’s denk en schrijfwerk. We mogen ons AP gaan voorstellen aan de jury op 26 mei, dus de presentatiestress laat nog even op zich wachten, en heel het project kan nog wat bezinken.

Leve Karen en Harmke trouwens om dit samen met mij tot een (ongetwijfeld) goed eind te brengen.

INTAC

Dankzij Joke mag ik alle INTAC workshops meedoen. Ik heb er ondertussen al 3 opzitten. De ene workshop gaat al wat sneller dan de andere, en de ene ligt al meer in mijn way of life dan de andere, maar allemaal stuk voor stuk interessante en leerrijke lessen over “Het Internet” (mind the capitals).

De workshops zijn opgebouwd om vooral voor KMO’s en kleine ondernemers een goed startpunt te geven, maar ook individueel geïnteresseerden kunnen hier veel leren. Volgende week over de Do’s en Don’ts van e-mailmarketing. Wie zich nog wil inschrijven kan dat nog steeds via de website.

Stage

Het is nu niet omdat het afstudeerproject erop zit dat we rustig kunnen uitbollen hoor. Maandag begint mijn stage van 3 maand bij Talking Heads. Maandag pas om 10.30u, maar vanaf dan elke dag tussen 9 en 18u vind je mij in de Ajuinlei 1, in Gent, het epicentrum van alles wat Belgisch is en met internet te maken heeft, samen met Joke en Sofie. Van de ene groep gekke vrouwen naar de volgende.

Nu even genieten van het weekend, en tot maandag! Out.

Over Gerrit Vromant

Content Marketing Strategist & Great Content Crafter Bekijk alle berichten van Gerrit Vromant

Zeg het eens

