Greenpeace vs Nestle

De meesten zullen er ondertussen wel al van gehoord hebben:

Greenpeace brengt een filmpje uit over Nestle dat zich nogal rap verspreid, en duizenden boze mensen spammen de Nestle Facebook fanpagina vol, met een speciale versie van het KitKat logo.

Meer informatie en een interessante analyse van dit Social Media Horror story: zie dit interessante artikel op The Brandbuilder Blog, door Olivier Branchard (in het Engels).

Advertenties

Over Gerrit Vromant

Content Marketing Strategist & Great Content Crafter Bekijk alle berichten van Gerrit Vromant

Zeg het eens

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: