De toekomst

Tijd voor nog eens een verandering op deze blog. Wat begon als een klein projectje om eens wat te proberen, werd omgebouwd tot een schoolproject, en evolueerde tot een eigen speelplaats met serieuzere en minder serieuze blogposts. Je kent dat wel, de ene moment heb je tijd en goesting om te bloggen, en de andere moment mankeert er zeker een van de 2 en komt er dus niets van in huis.

 

Vanaf nu zal deze blog eigenlijk vooral voor mezelf zijn. Geen broadcasting. Eerder selfcasting, schrijven voor mezelf om mezelf te verplichten wat in mijn hoofd zit eruit te sleuren. En crowdsourcing, ideeën die ik heb waarvan ik wil zien of er iemand iets mee kan. Mij helpen, mij assisteren, mij op mijn plaats zetten of mij uitlachen. Dus eigenlijk vooral voor mezelf, en niet zozeer voor jullie. Egoïst dat ik ben.

 

Vandaar dat ik deze blog eindelijk een naam ga geven: Think About It. Na anderhalf jaar mag dat wel eens.

Verwacht je dus ook maar aan lay-outwijzigingen, mogelijke bugs en glitches en van al die dingen.

Tot zo,

Gerrit

Over Gerrit Vromant

Content Marketing Strategist & Great Content Crafter Bekijk alle berichten van Gerrit Vromant

3 responses to “De toekomst

Zeg het eens

