Op date met Spectre

In het stad daar staat een loftje
Keek eens door mijn instagraam
Kwam een laptop aangekondigd
Sprak me vriendelijk aan:

Versier mij, versier mij, hier en nu
zeg wat je met mij wil doen
Laat mij in uw hartje klein
Kzal met u meegaan.

Wat volgde was 30 seconden vetzakkerij over hoe we wat facebook to facebook zouden praten waarna ik in bepaalde lichaamsdelen zou inchecken, en zelfs wat met haar twittelaar ging doen. Ik bespaar jullie de details.

Maar het heeft niet mogen baten. Spectre koos voor een ander, de slet. Blijkbaar was mijn vetzakkerij niet vleiend genoeg, want het was NoNunsensesTantraseksgod” Kenny die met de dame naar huis mocht. Ik kijk uit naar haar eerste blogpost.

Wie ook eens op date wil met Specre, kan dat vanaf 18/6 op Facebookpagina van HP Belgium. En wie Specre eerst in al haar glorie wil bewonderen kan dat op http://www.hp.be/spectre [NSFW].

Tot de volgende keer maar weer.

Over Gerrit Vromant

Content Marketing Strategist & Great Content Crafter Bekijk alle berichten van Gerrit Vromant

One response to “Op date met Spectre

Zeg het eens

