Een Idee Per Dag (3)

Image

Eerst vraag ik om line-breaks en krijg ik line-breaks. Dan zeg ik “debatavonden”, “thema’s” enzo en hop, Janseurinck mailt om te zeggen dat vandaag nationale dag van de huis-, tuin- en werkinnovatie is. Dat ze mijn ideeën beginnen te stelen bij eenideeperdag.

Maar goed. Mijn idee van vandaag dus. Ik dacht daarstraks dat ik er wel tijd voor zou hebben om erover te denken op de treinrit na dat event in Brussel. Maar dan zat ik met Bram op de trein en we kennen elkaar niet echt maar we hebben elkaar al een paar keer gezien en we hebben wat gepraat maar na een half uurtje was het toch genoeg dus haalde ik mijn gsm boven (gewoon om het geluid terug aan te zetten ikzweeretu) en dan haalt hij ook zijt gsm boven en van het een kwam het ander en we zaten allebei wat te lullen op onze gsm voor het komende half uur. Sorry Bram.

Ik doe echt mijn best om te smalltalken en geïnteresseerd te zijn in mensen, en het lukt al veel beter dan vroeger. 3 Jaar geleden had dit nog geen 2 minuten geduurd. Nu kwamen we toch al 30 minuten ver. Ik moet maar misschien een paar “conversation ideas” op kaartjes schrijven en overal naar meenemen. Maar dat dan bovenhalen en dan vragen “wilt ge het over de oorlog in Syrie hebben? Of liever over de Art Nouveaux en hoe dit de hedendaagse architectuur beïnvloedt heeft? Of toch liever een ander kaartje?” zou ook nogal onnozel zijn. Ja toch?

Och ja, niet alle ideeën moeten goed zijn.

PS: Hé kijk, ik heb een andere T-shirt aan. En ik zit meer rechtop. Maar nog steeds sorry voor de foto.

Over Gerrit Vromant

Content Marketing Strategist & Great Content Crafter Bekijk alle berichten van Gerrit Vromant

One response to “Een Idee Per Dag (3)

Zeg het eens

