Een Idee Per Dag (5)

19042013231326_5171b376323a7

Van de week weer een aantal uren getreind. Deze keer ook langs de kleine spoortjes. Als ge daar wat naar buiten kijkt ziet ge toch ook niet altijd de mooiste taferelen. De mensen vergeten blijkbaar dat er in die rijdende treinen ook mensen zitten die zien wat er achter in hun tuin gebeurt. En dus maken er maar hun afvalstockeerplaats van. Of verzamelen vanalle rommel die daar mag wat staan rotten. Soms is het echt wel schaamtelijk.

Daarom begin ik ooit misschien wel is met een fotografieprojectje, genaamd “De Achtertuin”. Een reeks foto’s van België’s lelijkste achtertuinen. Misschien begin ik wel met foto’s te nemen vanuit de trein. Misschien ga ik wel te voet op stap langs het spoor. Misschien bel ik wel eens aan om te zien of ik wat dichter mag. Wie weet.

Over Gerrit Vromant

Content Marketing Strategist & Great Content Crafter Bekijk alle berichten van Gerrit Vromant

Zeg het eens

